ماربل شیت سرویس بهداشتی

ماربل شیت سرویس بهداشتی : ورق های پرشین استونیت یکی از پرکاربردترین نوع دیوارپوش برای کسانی است که به کیفیت ، تمیزی و زیبایی سرویس بهداشتی و حمام خانه خود اهمیت میدهند.

عنصر آب روی دیوارپوش ها تاثیر بسزایی دارد.

شما نمیتوانید هرنوع دیوارپوشی را در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و قطعا ماربل شیت سرویس بهداشتی برند پرشین استونیت بهترین گزینه است تا هم زیبایی را حفظ کند و هم اینکه ضد آب بودن و قابلیت شست و شو با تمام مواد شوینده و اسیدی خود را به رخ رقبای خود بکشد.
پرشین استونیت با ارائه ماربل شیت های با کیفیت روکشدار  با قیمتی استثنایی و کیفیتی عالی در خدمت شماست.

 

استفاده از ماربل شیت برای پوشش دیوار حمام و سرویس بهداشتی در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده است و با توجه به ویژگی های منحصربه فرد آن از نظر مهندسین و معماران نیز مورد تایید قرار گرفته است.

ویژگی های ماربل شیت:

• وزن بسیار سبک (کاهش بار مرده ساختمان)

• کاملا قابل شستشو حتی با مواد اسیدی

• ابعاد بزرگ مشابه سنگ های اسلب

• آنتی باکتریال و عدم جرم پذیری

• طول عمر بیش از 15 سال

• نصب سریع و آسان

• قیمت اقتصادی

• چسب مصرفی ضد آب

• ضد ضربه

• قابلیت بند کشی برای عدم نفوذ آب از درزها

• قابلیت نصب باکس با استفاده از پیچ رولپلاک

در ادامه مهمترین ویژگی های استفاده از دیوارپوش ماربل شیت در حمام و سرویس بهداشتی را که نظر معماران و طراحان را به سمت این محصول در بازسازی سرویس ها به خود جلب کرده شرح خواهیم داد.

شرکت پرشین استونیت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تأمین و اجرای ماربل شیت آماده اجرای پروژه های بازسازی حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، دیوار تی وی، لابی و .. با ماربل شیت (سنگ مصنوعی) می باشد.

مقاومت ماربل شیت و چسب آن در برابر آب

یکی از سوالات متداول مصرف کنندگان ماربل شیت برای حمام و سرویس بهداشتی، میزان مقاومت ماربل شیت و چسب آن در برابر آب و رطوبت است. این محصول از پی وی سی و پودر سنگ ساخته شده و کاملا قابل شستشو می باشد.

همچنین نوع چسبی که در مجموعه تهران استون برای نصب ماربل شیت در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود از نوع پلی یورتان بوده و در عین گیرایی بسیار بالا، کاملا ضد آب است. از این رو استفاده از ماربل شیت در سرویس بهداشتی و حمام کاملا اصولی می باشد.

بند کشی و آب بندی درزهای ماربل شیت در حمام و دستشویی

بعد از نصب ماربل شیت در سرویس دستشویی و حمام، برای پوشش درزها و همچنین آب بندی دیوارها، با استفاده از چسب ماستیک تمام درز های ورق ها را بند کشی کرده تا از نفوذ آب جلوگیری کنیم. همچنین تمام دور تا دور رد شیرآلات به طور کامل آب بندی خواهند شد.

در نظر داشته باشید با این حال حتی اگر از هر طریقی آب به پشت ماربل شیت ها نفوذ کند، هیچ مشکلی برای ماربل شیت و چسب آن به وجود نخواهد آمد.

سوراخ کردن محل شیرآلات با استفاده از گردبر یا دلر

برای نصب ماربل شیت در حمام و سرویس بهداشتی باید به تعبیه محل شیرآلات نیز توجه کرد. مجریان تهران استون هنگام نصب ماربل شیت، جای لوله ها را بر روی ورق با استفاده از گرد بر یا دلر تعبیه می کنند.

ماربل شیت سرویس بهداشتی

نصب باکس به روی ماربل با استفاده از پیچ رولپلاک

امکان ایجاد سوراخ با دلر و همچنین نصب باکس با استفاده از پیچ رولپلاک بر روی ماربل شیت های ارائه شده در تهران استون وجود دارد و علت این امر کیفیت بالای مواد اولیه ورق ها می باشد که باعث شده خشک نباشند و با دلر کاری ترک نخورند.

وزن سبک ماربل شیت در سرویس بهداشتی

هر مترمربع از ماربل شیت ها حدود 5 الی 8 کیلوگرم وزن دارد و برای فضای هر حمام 2 × 1 متر، فقط 80 کیلوگرم به بار مرده ساختمان اضافه می شود. وزن سبک این محصول باعث شده که مهندسین از بابت بار مرده ساختمان نگرانی نداشته باشند و به راحتی ماربل شیت را به روی کاشی های قدیمی حمام و سرویس بهداشتی نصب کنند.

ماربل شیت سرویس بهداشتی
ماربل شیت سرویس بهداشتی

نصب ماربل شیت روی کاشی های قدیمی حمام و سرویس بهداشتی

برای نصب ماربل شیت روی کاشی و سرامیک از چسب پلی یورتان مخصوص استفاده می شود. چسب ارائه شده در تهران استون دارای چسببندگی و گیرایی بالایی است و از نوع خنثی (بدون اسید) می باشد که به ورق ماربل شیت آسیبی نمی رساند. گیرایی این چسب به حدی بالا است که امکان جداسازی ورق ها از دیوار یک روز پس از نصب وجود ندارد.

آنتی باکتریال بودن ماربل شیت در حمام و سرویس

ماربل شیت ها به دلیل سطح صیقلی که دارند نسبت به کاشی و سرامیک کمتر جرم می گیرند و با دستمال نمدار به راحتی سطح آنها تمیز می شود. همجنین برای نظافت آنها می توان از مواد شوینده سبک مثل پاک کننده های چند منظوره سطوح استفاده کرد.

دقت داشته باشید که استفاده از وایتکس در طول زمان باعث آسیب به سطح ماربل شیت ها می شود و نباید از آن استفاده کرد که البته به دلیل آنتی باکتریال بودن سطح آنها، نیازی به استفاده از وایتکس نمی باشد.

ماربل شیت سرویس بهداشتی
ماربل شیت سرویس بهداشتی

نصب سریع ماربل در حمام و سرویس

سرعت نصب این متریال نسبت به سرامیک و کاشی بسیار بیشتر است و نصب ماربل یک حمام و سرویس بهداشتی معمولا در یک روز کامل به اتمام می رسد. البته این موضوع به مهارت مجری و سختی کار نیز بستگی دارد.

ابعاد بزرگ ماربل شیت همانند سنگ های اسلب

یکی از نکاتی که همیشه در قیمت سنگ و سرامیک ها تاثیر گذار است، ابعاد آنها می باشد. به این صورت که هر چه ابعاد سنگ و سرامیک بزرگتر باشد قیمت آنها نیز بیشتر است و از این رو سنگ و سرامیک های اسلب که ابعاد 120 در 280 سانتی متر دارند دارای قیمت چند برابری نسبت به مدل هایی با ابعاد 30 × 30 و 60 × 60 می باشند.

ماربل شیت ها دارای ابعادی مشابه سنگ های اسلب می باشند اما قیمت آنها یک پنجم سنگ های اسلب است. همچنین هزینه های حمل، جابه جایی و نصب ماربل شیت در سرویس و حمام نسبت به سنگ و سرامیک اسلب بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید .