بین کابینتی استونیت

بین کابینتی دیوارپوشی است‌ که فضای خالی مابین کابینت دیواری و کابینت زمینی را پوشش میدهد.

قیمت بین کابینتی بسته به مدل و انواع آن متفاوت است. جهت خرید بین کابینتی از بین مدل ها و طرح های مختلف تهران استون بهترین انتخاب را داشته باشید.

بین کابینتی استونیت

اگرشما نیز مانند بسیاری از افراد به‌دنبال خرید بین کابینتی هستید؛ انواع آن در طرح و مدل های گوناگون در بازار دکوراسیون داخلی وجود دارد.

در مورد دکوراسیون منزل یکی ازاصلی ترین فضاها برای دکور که‌ مورد توجه اهالی خانه قرار میگیرد قطعا آشپزخانه است.

زیبایی و تمیزی آشپزخانه و متعلقات درون‌ آن نشان دهنده یک خانه زیبا است.

یک آشپزخانه فاکتورهای متفاوتی برای دکوراسیون بهتر دارد اعم‌ از کابینت، کفپوش، دیوارهای نمایان، و غیره درصورت وجود پنجره و درنهایت ازمهم ترین و مشخص ترین فضا ها در آشپزخانه دیوارپوش بین کابینت است.

در آشپزخانه ها یکی از مهم ترین سطوح که رسیدگی به آن زیبایی دکور داخلی آشپزخانه را دو برابر میسازد؛ فضای در نظر گرفته شده میان دو کابینت زیرین و بالای دست که اصطلاحا به نام بین کابینتی شناخته می شود.

معمولا جزو فضاهای بسیار در دسترس و تقریبا در مجاورت تمامی موارد مهم اعم از گاز یا سینک ظرفشویی قرار دارد.

به همین دلیل جنس مورد استفاده برای این محصول قطعا باید بسیار مقاوم و با دوام باشد.

استفاده از بین کابینتی مناسب

دیوارپوش بین کابینت دردیواره پشت سینک، گاز یا کانتر و به ‌طور کلی همه فضای خالی روی دیوار آشپزخانه کار میشود و گاها در برخی آشپزخانه ها این‌ فضا تنها جایی‌ است که‌ از دیوار آشپزخانه مشخص است و با تزیین درست این بخش و با متریال مناسب میتوانید درنهایت آشپزخانه خود را به زیبایی دکور کنید.

گاها و بسیاری از مشتریان هزینه ی زیادی را برای ساخت کابینت های گران، لوکس و کاربردی صرف میکنند ولیکن در انتخاب این محصول دقت و وسواس لازم را به خرج نمیدهند .

در این صورت متاسفانه و بر خلاف انتظار دیگر کابینت عالی شما چشم نواز نخواهد بود و در نهایت تمام زحمات شما به هدر می رود. این مثال را از این رو خدمت شما گفتیم تا تاکید بیشتری بر اهمیت فضای بین کابینت داشته باشیم.

بین کابینتی استونیت

برای استفاده از بین کابینت مناسب باید در ابتدا با انواع متریال های بین کابینتی مناسب آشنا شوید. اصولا یک محصول بین کابینت مناسب دارای شرایطی اولیه در متریال تشکیل دهنده خود است.

اعم از ضد رطوبت بودن، ضد آتش بودن، خط و خش نمیگیرند، قابل شست و شو هستند.

این مشخصات را میتوان در چند دست متریال متفاوت مشاهده کرد که این متریال ها هر کدام دارای ظاهر متفاوت و تنوع بسیار هستند.

ضد آب بودن بین کابینتی

همانطور که خیلی خوب میدانید آشپزخانه مکانی است که ‌مدام تحت بخارات مختلف حاصل از آب و روغن و یا مواد دیگر قرار میگیرد و در نهایت حتما این‌ بخارات بر روی سطوح مختلف نشسته و به شدت در تمیزی و پاکیزگی محیط آشپزخانه موثر هستند.

به همین دلیل است که هر سطحی‌ در آشپزخانه بهتر است‌ که کاملا قابل شست و شو و نظافت بوده و این عمل شست و شو راحت بدون دردسر انجام شود.

ورق بین کابینت نیز قطعا از این مورد مستثنی نمیباشد چه بساکه قابل شست و شو بودن آن‌ از بقیه مواد و سطوح‌ در آشپزخانه اهمیت بالاتری نیز دارد، یکی از دلایل بسیار مهم فاصله کم بین کابینتی با اجاق گاز و سینک ظرفشویی است و این قابلیت یکی از مهم ترین فاکتور های یک بین کابینتی مناسب در هنگام خرید است.

ضد اشتعال بودن

مهم ترین موضوع در انتخاب یک بین کابینت مناسب ،ضد اشتعال بودن این‌سبک ورق ها است.

و باید‌این موضوع را کاملا در انتخاب متریال مدنظرتان جدی بگیرید.

شاید به خاطر زیبایی و یا قیمت کم تر جنسی را خریداری بفرمایید که‌ میتواند بسیار خطر زا باشد.

اگر از ما و گروه تهران استون خرید میکنید لازم به ذکر است که بین کابینتی های ما همگی ضد اشتعال بوده و درصورت آتش سوزی تنها دفرمه شده و خود خاموش شونده هستند و به‌هیچ عنوان آتش را به باقی موارد و مصالح انتقال نمیدهند.

ضد اشتعال بودن به این معنا نیست که یک متریال اصلا نسوزد بلکه در صورت بروز آتش سوزی شعله ور نشده و به نشر حریق کمک نمیکند.

بین کابینتی استونیت

ورق بین کابینت طرح سنگ یا همان استونیت به علت روکش های بسیار زیبا و سطح صیقلی و صاف آن بسیار مورد علاقه همگان قرار گرفته است.

این سبک محصول از لوکس ترین و بهترین های دکوراسیون داخلی است که تقریبا در تمام سطوح قابل پوشش در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد ، اگر به دنبال یک متریال با دوام بسیار بالا و نمای عالی و لوکس هستید هیچ متریالی را بالاتر و بهتر از بین کابینتی استونیت یا ورق طرح سنگ نیست.

در کنار ظاهر زیبا و بینظیر بین کابینتی سنگی یا استونیت ؛ضخامت کم و سبکی یک ورق کاملش در مقابل سنگ طبیعی بسیار درخور توجه است.

این محصول دارای مزایایی اعم از ضد آب ، ضد ضربه و ضد خش بودن ،قابلیت شست و شوی مداوم با تمامی مواد شوینده و سطح صاف و یکدست و صیقلی است و و تنها 2 الی 3 میلی متر ضخامت داشته و با چسب مخصوص خود بر روی دیواره ی یکدست بین کابینت شما قرار میگیرد.

نصب آسان به وسیله چسب مخصوص خود را داشته که عمولا هر ورق آن در ابعاد 1.20 در 2.80 به میران 3.36 متر مربع را پوشش می دهد بنابراین در مورد تعداد ورق هایی که نیز تهیه میکنید در اکثر مساحت آشپزخانه های موجود بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر در هنگام خرید بین کابینتی مانند بسیاری از افراد دیگر برآورد هزینه و قیمت محصول برای شما بسیار مهم است این مورد را در نظر داشته باشید که قیمت های متنوعی را در بازار  مشاهده خواهید کرد .

معمولا برای خرید بهتر است که در ابتدا به جنس متریال مدنظر خود دقت کنید زیرا در آخر این کیفیت کار است که به بهترین شکل پاسخگوی هزینه ای که متحمل شده اید خواهد بود.

کابینت را شما هر روز مشاهده خواهید کرد زیرا هر روز چندین مرتبه درآشپزخانه رفت و آمد دارید پس به هیچ عنوان در صرف هزینه در این فضای به نسبت کوچک نهراسید.

در این میان ما نیز در تهران استون حامی شما با ارائه دادن قیمت های بسیار عالی و مطابق کارخانه هستیم تا شما با استفاده از مشاوران و کارشناسان ما بتوانید به راحتی یک خرید عالی و بدون دغدغه را تجربه کنید.

کارشناسان و طراحان ما به صورت 24 ساعته و تمام ایام هفته در خدمت شما عزیزان هستند تا به بهترین شکل به شما خدمت رسانی کرده و جنس و متریال عالی را به شما عرضه کنند.

بین کابینتی استونیت