ترمووال پی وی سی استونیت

متریال چوب یکی از متریال های پر استفاده در دکوراسیون داخلی است که زیبایی و گرمای خاصی به فضای ما می بخشد. چوب هایی که برای این منظور استفاده می شود تنوع بالایی دارند و ترموود یکی از مقاوم ترین این چوب ها است که تحت فرآوری ویژه ای گرما دیده و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی را کسب کرده است و می تواند هم در فضای داخلی و هم بیرونی مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل قیمت بالا و زمان اجرای زیاد برای متریال های چوبی متریال های دیگری از مواد مصنوعی ساخته شده اند که می توانند معایب چوب را برطرف کنند و در دسترس همه افراد باشند.

ترمووال پی وی سی استونیت یکی از جدیدترین متریال های دکوراسیون داخلی است که می تواند جایگزین انواع مختلف ترموود شده و حتی تنوع رنگی بالاتری را برای هر نوع سلیقه ای فراهم کند و زیبایی چوب طبیعی را به محیط شما بدهد.

در ادامه قصد داریم به معرفی این محصول مدرن و زیبا بپردازیم

ترمووال پی وی سی استونیت چیست؟

ترمووال ( thermo wall) از جنس پی وی سی مقاوم متریال جدیدی است که به تازگی در صنعت دکوراسیون معرفی شده و بسیار مورد اقبال مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است این محصول با نام های مختلفی همچون دیوارپوش الواری،  دیوارپوش کیت کتی،  دیوارپوش ایزی پنل  و دیوارپوش آکو پنل  (طرح های دیوارپوش منعطف) در بازارهای داخلی و خارجی شناخته میشود.

این محصول در طرح های چوبی مختلف با تنوع رنگی بسیار بالا می تواند جایگزین مناسبی برای دیوارپوش بوده و به دلیل شباهت بالای آن با چوب طبیعی ، زیبایی و گرمای چوب را به محیط شما خواهد بخشید.

مزایای ترمووال پی وی سی استونیت

ترمووال pvc به دلیل شباهت بسیار با ترموود می تواند جایگزین مناسبی برای دیوار پوش های چوبی باشد. این نوع دیوارپوش مزایای بسیار نسبت به متریال های مشابه دارد که از آن جمله میتوان به :

ترمووال پرشین پلاست کد 6112
ترمووال پرشین پلاست کد 6112
ترمووال پرشین پلاست کد 224
ترمووال پرشین پلاست کد 224
ترمووال پرشین پلاست کد 6110
ترمووال پرشین پلاست کد 6110
ترمووال پرشین پلاست کد 6109
ترمووال پرشین پلاست کد 6109
ترمووال پرشین پلاست کد 207
ترمووال پرشین پلاست کد 207
ترمووال پرشین پلاست کد 333
ترمووال پرشین پلاست کد 333
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی
ترمووال پرشین پلاست کد 206
ترمووال پرشین پلاست کد 206
ترمووال پرشین پلاست کد 666
ترمووال پرشین پلاست کد 666
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی
ترمووال پرشین پلاست کد 444
ترمووال پرشین پلاست کد 444
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی
ترمووال پی وی سی

ابعاد ترمووال پی وی سی استونیت

ابعاد پنل های ترمووال به صورت شاخه های 5 و 7.5 سانتی متر و به طول 290 سانتی متر و ضخامت 2.5 سانتی متر در طرح های مختلف تولید می شود و قابلیت نصب بر روی کلیه سطوح داخلی از جمله گچ، سیمان سفید، فلز، چوب، شیشه، سرامیک و کاشی و … را دارد و توسط چسب های پلی اورتان و میخ بادی به دیوار متصل می شود.

این متریال کاملا ضد آب و قابل شستشو بوده و می توان از آن در محیط های مرطوب سرویس بهداشتی، استخر و مناطق شمالی با رطوبت بالا از آن استفاده کرد.

قیمت ترمووال

این محصول نسبت به چوب ترموود از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای دکوراسیون در نظر گرفته شود. قیمت این محصول در تاریخ فروردین 1401 در بازار با توجه به کیفیت روکش و سایر مشخصات هر شاخه بین 75 تا 105 هزار تومان فروخته می شود. شرکت تهران استون تنها نماینده رسمی این محصول در تهران بوده و بدون واسطه و با ضمانت کیفیت می توانید این محصول را از ما تهیه کنید .

خرید ترمووال پی وی سی

دیوار پوش های ترمووال پی وی سی استونیت در عرض های 5 و 7.5  سانت تولید و در بازار عرضه شده است. قیمت این نوع دیوار پوش ها بر اساس کیفیت و رنگ آن متفاوت بوده و به دلیل آنکه محصول تازه ای در بازار دکوراسیون به حساب می آید قیمت واحدی را برای آن نمی توان در نظر گرفت و فروشندگان مختلف قیمت های متفاوتی را برای این محصول اعلام می کنند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که قیمت این محصول بر اساس شاخه محاسبه می شود نه بر اساس متر مربع!

طریقه نصب ترمووال

ترمووال به صورت پانل های طولی تولید می شوند اگر ارتفاع تا زیر سقف 290 سانتیمتر باشد احتیاج به برش نخواهید داشت اما برای ارتفاع کمتر از این مقدار احتیاج به دستگاه برش مثل اره دیسکی یا فارسی بر برای برش صاف و تمیز دارید.

برای نصب این محصول بر روی دیوار می توانید از کمی چسب آکواریوم و چسب یک دو سه و میخکوب بادی استفاده کنید یا فقط با مقدار بیشتری از چسب آن را به دیوار متصل کنید در صورتی که دیوار شما شاقول و یکدست تراز باشد احتیاجی به زیرسازی ندارید در غیر این صورت باید با چوب و یا پروفیل قسمت های ناشاقول را تراز کنید.

کاربرد ترمو وال

ترمووال می تواند پوشش مناسبی را برای فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی فراهم کند از جمله موارد پرکاربرد استفاده از تایل های ترمووال می توان به دیوار تلویزیون یا تی وی وال و همچنین ورودی منزل و فضای رختکن و یا در دیوار اتاق خواب و پشت تخت اشاره کرد که با نورپردازی های مختلف می توان جلوه و زیبایی دو چندانی را برای آن ساخت.

از این متریال هم در فضای مسکونی و هم در فضاهای اداری و تجاری می توان به عنوان دیوار پوش استفاده کرد این متریال با قابلیت های بی شمار یکی از مدرن ترین متریال های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی می باشد که با طراحی های مختلف و ترکیب آن با نورپردازی می توان گرما، جلوه و زیبایی چوب را به فضای منزل یا محل کار خود بخشید.