دیوارپوش طرح بتن استونیت

دیوارپوش طرح بتن استونیت

قطعا شما عزیزان کلمه بتن راشنیده اید، بتن درتمامی مصالح ساختمانی به‌کار میرود ،از ابتدای کار و اکنون نیز دیوارپوش طرح بتن شرکت پرشین استونیت درصنف دکوراسیون داخلی جای خاص خود را داشته است، این دیوارپوش ها که‌ ابعاد 120 در 280 سانتی دارند و در دو طرح تیره و روشن تولید می شوند، کار را بسیار آسان کرده است، قابلیت نصب بر روی هر سطح صافی با چسب را دارند.
دیوارپوش طرح بتن استونیت دارای 20 مدل پروفیل شامل انواع تاج ، قرنیز و فریم برای استفاده در هر فضایی می باشد.

برخی از مزایای دیوارپوش طرح بتن استونیت:

وزن کم و بسیار سبک

ضخامت کم جهت اجرا در هر فضایی

انعطاف پذیری و حذف مشکل ترک خوردگی پانل های بتنی

قابلیت شست و شو و ضد آب و رطوبت

آنتی باکتریال بودن کلیه محصولات

اجرای سریع با چسب

کاربرد استونیت طرح بتن:

استونیت طرح بتن از مصالح جدید ساختمانی است که امروز کاربرد گسترده‌ای در معماری و طراحی داخلی دارد. این نوع متریال به دلیل ساختار صاف و یکدست خود، زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد. استونیت طرح بتن در قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی یک ساختمان را دارد.

این متریال ساختمانی ، به دلیل مقاومت بالا و ساختار منحصر به فرد خود، قابلیت استفاده در پروژه های بزرگ و کوچک ساختمانی را دارد. 

کاربرد آن در دکوراسیون داخلی ، دیوار دور استخرها ، لابی ، قاب دور آسانسور ، دیوار تی وی ، بین کابینتی و … می باشد. به همین دلیل هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این نوع متریال در شرایط جغرافیایی مختلف قابل استفاده است.

از این نوع دیوارپوش ها بیشتر برای دیزاین کردن واحد های مدرن استفاده می شود و سبکی ساده گرایی یا مینیمالیستی را برای واحد به کاربرده شده ایجاد می کند.

از نمونه های بارز این محصولات را می توانید در واحد های اداری، تجاری و بسیاری از واحد های مسکونی مشاهده کنید.

بتن به خودی خود به علت داشتن وزن زیاد، به صورت مستقیم در پوشش ها استفاده نمی شود اما محصولات طرح بتن استونیت با وزن کم برای استفاده در دیوارپوش ها مناسب می باشد.

 

دیوارپوش طرح بتن
دیوارپوش طرح بتن