صفحه میز طرح سنگ استونیت

صفحه میز
صفحه میز طرح سنگ
صفحه میز طرح سنگ

شاید خیلی وقتا صفحاتی روی کابینت دیدین که از روی طرح ظاهریشون فکر کردین سنگ هستن، اما بعد که لبه هاشون رو بررسی کردین یا بهشون ضربه زدین، متعجب شدین! بله احتمالا در این موارد شما ورق استونیت طرح سنگ رو با سنگ طبیعی اشتباه گرفتین.

در حالیکه، یکی از پر استفاده‌ترین مدل‌هایی که برای ورق‌ها و به خصوص صفحات بین کابینتی به کار میرن، ورق استونیت طرح سنگ هستن.

در این مقاله میخوایم کمی بیشتر با استونیت طرح سنگ آشنا بشیم، با ما همراه باشین.

ورق استونیت طرح سنگ چیست؟

این ورق ها از ترکیب پودر سنگ و پی وی سی ساخته شدن. و تفاوت اونها با سایر ورق ها اینه که طرح روکش اونها مشابه طرح انواع سنگ طبیعی و به خصوص سنگ مرمر است.

همون‌‌طور که در تصویر می‌بینین، این ورق‌ها با رنگ‌های متنوع و همچنین طرح‌های زمینه‌ای متفاوت عرضه میشن که متناسب با سلیقه‌ی شخصی خودتون می‌تونین رنگ و طرحی که براتون مناسب‌تر هست رو انتخاب کنید و در دکوراسیون خونه‌ به کار ببرین.

مزیت­های ورق استونیت طرح سنگ

از مزیت‌های این نوع ورق اینه که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارن، پس میتونین با خیال راحت همون طرحی که با دکوراسیون شما هارمونی داره رو انتخاب کنید.

این ورقها کاملا ضد آب و رطوبت هستن و چون با چسب و هر ابزار برشکاری نصب میشن قابلیت نصب سریع و راحتی دارن

همچنین وزن این ورق ها بسیار پایینتر از سنگ طبیعی بوده و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند

وقتی یکی از رنگ‌های روشن ورق استونیت طرح سنگ رو انتخاب می‌کنین دیگه نیازی به حساسیت و وسواس در انتخاب رنگ دوم ندارین چون این نوع صفحه‌ها نسبت به مدل­های دیگه خیلی راحت‌تر با رنگ‌های مختلف ترکیب میشن و هارمونی ایجاد می‌کنن.

از این ورق‌ها می‌تونین به عنوان صفحه میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، میز عسلی ، میز کنسول و هر میز دیگه ای استفاده کنین و یا هر جای دیگه‌ی خونه که احتیاج به دیوارپوش دارین .

علاوه بر این، اگه دنبال این هستین که فضای خونه‌تون رو شیک و کلاسیک جلوه بدین صفحه میز طرح سنگ بهترین انتخاب برای شماست. چون هر طرح دارای 20 مدل قرنیز و ابزار همرنگ خودش بوده که نمای بسیار شکیلی به محیط خونه‌ی شما می‌ده.

صفحه میز طرح سنگ
صفحه میز طرح سنگ
صفحه میز طرح سنگ

نجار هستید؟

اگر نجار با تجربه ای هستید و نمونه کارهای خوب و مشتریان راضی دارید، میتوانید از این طریق با ما ارتباط برقرار کنید و به شبکه متخصصین ما بپیوندید

البته همونطور که قبلاً گفتیم، بیشترین کاربرد صفحه میز طرح سنگ در بین کابینتی هست، چون همونطور که می دونین بین کابینتی و صفحه‌های کابینت از اجزای جدایی ناپذیر آشپزخونه‌های امروزی هستن.

در گذشته اکثر این صفحه‌های کابینت از جنس سنگ بودن.

اما بعد از گذشت مدتی استفاده از سنگ برای کابینت به خاطر سنگینی وزن، قیمت بالا و ضعف­های دیگه‌ای که داشت از رونق افتاد و ورق استونیت با طرح‌های مختلف جای اون رو گرفت.

معرفی انواع صفحه میز طرح سنگ

اما کسایی که به استفاده از سنگ در میز های خونه علاقه داشتن حالا این امکان براشون فراهم شده که می تونن طرح سنگ رو با مزیت‌های بیشتر بدون معایب سنگ طبیعی داشته باشن.

با این تفاوت که مبلغ کمتری هم برای این کار هزینه می‌کنن.

صفحه میز طرح سنگ نیازی به آب بندی نداره و کاملا قابل شست و شو و ضد آب هست و می‌تونه تا سال‌ها جوابگوی نیاز شما باشه و همچنان هم کیفیت و زیبایی خودشو حفظ کنه.

اما باید مواظب باشین که ابزار آلات تیز باعث خش افتادن آن نشود یا از شیشه بر روی میز ها استفاده کنید.

کلام آخر

صفحه میز طرح سنگ استونیت از خاص‌ترین و شیک‌ترین محصولات بازار هست که می‌تونین برای زیبایی میز های خونه‌ ازش استفاده کنین.

از مزیت‌های این ورق‌ها میشه به تنوع طرح و رنگ فوق‌العاده و امکان ترکیب و ست کردن راحت رنگ‌های مختلف اون با هم و با سایر وسایل خونه‌ی شما اشاره کرد.

استفاده از رنگ‌های روشن اون برای محیط‌های کوچیک‌تر و کسایی که دنبال سادگی در عین زیبایی هستن مناسبه و استفاده از طرح و رنگ‌های تیره‌تر برای محیط­های وسیع‌تر و کسایی که به دنبال جلوه‌ای شکیل و شیک در خونه خودشون هستن پیشنهاد میشه.

با خرید صفحه میز طرح سنگ شما در واقع نمای زیبای سنگ رو در قالب مزیت‌های استفاده از استونیت مثل قیمت ارزون‌تر و وزن مناسب‌تر در اختیار دارین.

اما بالاخره جنس این ورق ها از ترکیب پودر سنگ و پی وی سی هستش و در ابعاد 120 در 280 سانتیمتر با ضخامت 2/5 میل همراه با 20 مدل پروفیل به صورت شاخه های 280 سانتی شامل انواع قرنیز ، تاج ، فریم ، نبشی و … تولید می گردند.

صفحه میز
صفحه میز طرح سنگ
صفحه میز طرح سنگ