در این مقاله قصد داریم درباره سقف کشسان آشپزخانه با شما مشتریان محترم صحبت کنیم، یکی از برترین متریال های صنعت دکوراسیون داخلی که با ظهورش در بازار بسیار مورد استقبال طراحان و معماران عزیز کشور قرار گرفت و به دلیل مزایا و ویژگی های بالایی که دارد در محیط های مختلف با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف کشسان آشپزخانه

مزایای سقف کشسان در آشپزخانه

همانطورکه درابتدای مقاله اشاره کردیم سقف کشسان آشپزخانه دارای مزایا و ویژگیهای بسیار زیادی می باشد، دراین بخش نیز قصد داریم به‌ مهمترین آن ها اشاره داشته باشیم؛ از برترین مزایا این متریال کاربردی قابل شستشو بودن و آنتی باکتریال بودن آن است که این‌امر موجب شده از این متریال به‌راحتی درمحیط آشپزخانه استفاده شود. اگر بخواهیم درمورد دیگر مزایا و ویژگیهای این متریال جذاب نام ببریم می توانیم به‌مواردی مانند؛ وزن سبک، اجرای آسان و سریع، یکپارچه بودن و بدون نیاز به اتصالات سقفی، قابلیت نورگذر بودن و تامین نور محیط و … نیز اشاره داشته باشیم.

سقف کشسان آشپزخانه

اما چرا سقف کشسان آشپزخانه را به‌ شما معرفی میکنیم.

یک دلیل بسیار ساده و مهم وجود دارد که‌ ما به‌ عنوان کارشناسان دکوراسیون داخلی پس ازسال ها تجربه، باخیالی آسوده این متریال را پیشنهاد میکنیم و خودمان نیز از این متریال به‌ میزان بالایی استفاده میکنیم آن هم قابلیتهایی است که‌ به‌ خودی خود میتواند پاسخگوی تمامی نیاز های ما ازجمله ؛ زیبایی ، یکپارچه بودن و همچنین تامین نورپردازی مناسب در محیط آشپزخانه می باشد.

همه ما محیط اشپزخانه را  به‌عنوان یکی از اصلی ترین محیطهای منزل خود می شناسیم که‌ این‌ خود نشان دهنده اهمیت متریالی است که‌ در این فضا استفاده میشود. خارج ازبحث اینکه زمان مهمی از روز ما درآشپزخانه سپری میشود تا درآن فضا ، عملیات پخت و پز را داشته باشیم و همچنین غذا میل کنیم و فارغ از هیاهو شهر کمی ارام باشیم ، فضای این‌ محیط نیز باید زیبا و دلنشین باشد و با اجرای سقف کشسان آشپزخانه میتوانیم تا حدودی کار را پیش ببریم.

سقف کشسان آشپزخانه

دیگر مزایا و ویژگی های سقف کشسان در آشپزخانه عبارتند از:

  • پارچه های کشسان لابل کاملا قابل شست شو و آنتی باکتریال هستند.
  • رفتار پارچه کشسان درمقابل آتش ریزنده است و حریق را گسترش نمی دهد.
  • نمای بسیاز زیبا با طرحهای مختلف همراه بانورپردازی.
  • قابلیت چاپ تمامی طرحهایی که‌ مدنظر شما است.
  • قابل انتقال به‌ سقفهای دیگر، باز شدن پارچه و نصب درمحل دیگر
  • استفاده از سازه های ساخته شده توسط شرکت لابل به‌ جهت استحکام بیشتر
  • به‌هیچ عنوان گرد و غبار بر روی پارچه نمی ماند.
  • سقف کاملا صاف و یک دست و یک تیکه بدون هیچ گونه سازه در وسط کار
  • دارای گارانتی کتبی 12 سالهسقف کشسان آشپزخانه

    جذاب ترین قابلیت سقف کشسان در آشپزخانه چیست؟

    یکی ازجذاب ترین قابلیت های سقف کشسان آشپزخانه قطعا این است که‌می توانید با طرح و رنگهای متفاوتی آن را درمحیط خود اجرا کنید.

    برای پیشبرد اینکار ، پس از ارتباط با کارشناسان شرکت کاتالوگ نمونه های اجرایی خدمت شما ارسال می گردد که‌ شامل طرح های بسیار زیادی ازجمله؛ آسمان، کهکشان، طبیعت، ساختمان، چهره، سه بعدی و …می باشد و  همچنین اگر عکس باکیفیت بالایی را دراختیار دارید می توانید باتیم ما در اشتراک بگذارید تا همان طرح را روی سقف آشپزخانه چاپ و استفاده شود.

    لازم به‌ذکر است خدمت شما عزیزان اعلام کنیم؛ که‌چاپ تصویر بر روی سقف کشسان آشپزخانه هیچ محدودیتی ندارد و اگر قصد دارید درمحیط آبدارخانه شرکت نیز اجرای سقف کشسان را داشته باشید می توانید ازچاپ لوگو و آرم شرکت خود نیز استفاده کنید و برای اجرای این کار فقط کافیست لوگو طراحی شده خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا عملیات چاپ و آماده سازی مطابق ابعاد پروژه شما انجام شود.

    سقف کشسان آشپزخانه

    نصب سقف کشسان آشپزخانه

    نصب سقف کشسان آشپزخانه که یکی از لوکس ترین سقفهای موجود دربازار است دارای شاخصه های مهم و قابلیت هایی است که‌خدمت شما عرض خواهد شد. اما شاید مهم ترین مرحله دراین متریال شیوه نصب و اجرای آن است و به‌همین دلیل شرکت لابل تکنسین های بسیار حرفه ای دراین زمینه پرورش داده است، چرا که درمیان اکیپ های نصب با تجربه به‌ این گونه نقل و قول می شود و در اصطلاح گفته می شود که سقف کشسان کار هر کسی نیست و نمیتوانید به‌نصابهای تازه وارد شده به‌ بازار و بدون سرپرست کار را بسپارند. یکی ازسوالاتی که‌شما عزیزان به‌هنگام ارتباط با کارشناسان ما میپرسید این است که امکان اجرای آن برای آشپزخانه هست و درواقع سوال آن ها این است که انواع مدلها که‌همانند یک پارچه نازک است چطور می تواند برای استفاده درفضایی مانند آشپزخانه که‌دارای محدودیتهای خودش است استفاده و نصب گردد.

    سقف کشسان آشپزخانهخرید سقف کشسان برای آشپزخانه

    در انتهای مطلب به‌ فرآیند ثبت سفارش و خرید سقف کشسان آشپزخانه درشرکت لابل اشاره می کنیم. مراحلی که‌ بسیار ساده سازی شده تا شما عزیزیان درکمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت متریال مدنظر خود را دراختیار داشته باشید. سقف کشسان ازمهم ترین نمونه های سقف کاذب در نصب و اجرا است بنابراین به‌شما پیشنهاد میکنیم که‌حتما از تکنسین ها و تیم نصب ماهر شرکت ما استفاده کنید. دراین صورت هم گارانتی نصب ما را به‌همراه خواهد داشت و هم ازنتیجه کیفی کار راضی خواهید بود.

    برای ثبت سفارش و خرید کافیست ازطریق یکی از راههای ارتباطی درج شده درسایت و یا از طریق یکی از پیام رسان های فعال خود با ما در تماس باشید . ابعاد و کار آشپزخانه خود را به‌ ما معرفی کنید تا به‌ بهترین نحو ممکن کاری زیبا را دراختیار داشته باشید با راهنمایی و مشورت افرادی متخصص دراینکار را نیز بشنوید.

    سقف کشسان آشپزخانه