سقف کشسان رستوران و کافی شاپ

سقف کشسان گزینه خوبی برای رستوران و کافی شاپ است؛ چرا که هم نظافت راحتی دارند و هم در برابر آتش مانند اطفا عمل می‌کنند.

برای تمیز کردن این سقف‌ها می‌توانید از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و یا سقف را از محل نصب شده جدا کرده و آن را با آب و مواد شیمیایی شستشو دهید.

برای رستوران مناسب‌ترین نوع سقف کشسان مدل های گلس یا شیشه‌ای ، ترنسپرنت و آسمان مجازی است.

هرکدام از انواع نامبرده دارای خصوصیات خاصی هستند و برای تمام محیط‌ ها به خصوص رستوران قابل استفاده می‌باشند.

علاوه بر این، سقف‌های کشسان لابل یک عایق به حساب آمده و در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم هستند.

در آشپزخانه‌ رستوران ها به خصوص آشپزخانه‌های بزرگ، گرمای تولید شده زیاد بوده و سبب ایجاد رطوبت در هوا می‌شود.

این رطوبت به تدریج باعث ایجاد مشکلاتی در ساختار سقف‌های گچی مانند ترک و تغییر شکل آنها خواهد شد.

در صورت به کارگیری سقف کشسان در محیط‌های در معرض رطوبت، این مشکلات از بین رفته و سقف دچار آسیب نخواهد شد. با محافظت و نگهداری درست از سقف‌های کشسان ، طول عمر آنها به بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال خواهد رسید.

سقف کشسان

سقف های کشسان در محیط های مختلفی قابل استفاده هستند از جمله رستوران ها هتل ها، محیط های اداری و حتی محیط های مرطوب مثل سرویس بهداشتی و حمام، استخر ها و غیره. حال در این مقاله می خواهیم درباره سقف کشسان رستوران ها صحبت کنیم. ابتدا باید انواع سقف کشسان را بهتر بشناسیم:

سقف کشسان ترنسپرنت:

سقف کشسان ترنسپرنت پوشش ساده سفید رنگی است که پشت آن را نورپردازی می کنند.

این نوع سقف کشسان مناسب محیط هایی از جمله محیط های اداری، مراکز تجاری و غیره می باشد. یکی از دلایل استفاده از این سقف در این محیط ها این است که شما به راحتی می توانید به تاسیساتی که در پشت سقف قرار دارد دسترسی پیدا کنید و نیازی به برش در سقف نیست.

از دیگر مزیت های این سقف نسبت به سایر سقف های کاذب این است که نمونه کار با کار اجرا شده یکسان است و تفاوتی بین آن ها وجود ندارد. همچنین مدت زمان نصب این نوع سقف ها نسبت به سایر سقف های کاذب بسیار کمتر است.

سقف کشسان لاکر:

سقف کشسان لاکر یا آینه ای پوششی است که نور از آن عبور پیدا نمی کند و از نور محیط استفاده کرده و آن را منعکس می کند. در این سقف شما می توانید برش هایی بر روی سقف کشسان ایجاد کنید و محصولات نورپردازی دیگری مثل هالوژن، فیبر نوری و نور خطی را روی آن قرار دهید.

سقف کشسان رستوران

سقف کشسان چاپی:

در سقف کشسان چاپی شما می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی پارچه ایجاد کنید. مثل طرح طبیعت، آسمان و یا طرح های معماری. سقف کشسان چاپی همانند سقف ترنسپرنت همراه با نورپردازی از پشت می باشد.

سقف کشسان

در رستوران ها از چه نوع سقف کشسانی استفاده می کنند؟

در رستوران ها معمولا از سقف کشسان چاپی یا لاکر استفاده می کنند. در سقف کشسان چاپی طرح معماری و یا نقاشی های باستانی را روی پارچه چاپ می کنند و آن را اجرا می کنند.

در سقف کشسان لاکر از نور محیط استفاده کرده و آن را منعکس می کنند و یا روی آن برش هایی به وجود می آورند و آن را نورپردازی می کنند. برای مثال از لاکر مشکی استفاده می کنند و روی آن را با استفاده از فیبر نوری نورپردازی می کنند.

سقف کشسان رستوران

سیستم نورپردازی سقف کشسان چگونه است؟

تمامی سیستم های نورپردازی شامل نور های خطی ، هالوژن ، لامپ های نواری اس ام دی ، لامپ های لنزدار و … در سقف های کشسان قابل طراحی و اجرا می باشد.

سقف کشسان رستوران

سخن آخر

در حوزه ی سقف های کشسان شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند.

شما باید مطمئن شوید جنسی که می گیرید بهترین کیفیت و گارانتی کتبی را داشته باشد تا پس از مدتی عیب و ایرادی پیدا نکند.

جهت مشاوره رایگان می توانید با متخصصین ما در تماس باشید.